HTML

Friss topikok

  • urbanrobi1123: És még néha csodálkoznak hogy miért utálom az embereket... Már csak attól hányingerem van ha kimeg... (2013.09.25. 16:10) Miért szar a világ...?
  • Ricz: Őszintén szólva, én se értem ezeket az emberkéket (és hadd ne mondjam el a kendőzetlen véleményem ... (2013.06.14. 04:10) Indavideó...
  • LasDen: @franco01: ha már lassan csinálom, legalább a köztes kiszolgálás legyen gyors :D (2013.04.03. 19:41) Giant Killing 14
  • LasDen: ELőfordulhat, hogy írok még. Az utóbbi időben nem igazán volt kedvem hozzá. De a lehetőség adott, ... (2013.03.20. 20:38) Költözés

Címkék

10 (1) 2012 (1) 500 anime (1) a (1) after story (1) air (1) aku (1) and (1) anime (26) Aquaman (1) aria (1) attack (2) attila (1) best of (1) bu (5) bullshit (1) Cable and X-Force (1) Catwoman (1) clannad (1) comic (1) crusader (1) danganronpa (1) Dark (1) date (2) DC (1) Deadpool (1) Deathstroke (1) devil survivor (2) Doctor Doom (1) dogs (1) doudou (1) e3 (1) élmény (1) én (3) evangelion (1) fairy (1) felirat (9) free (1) freedom (1) galactic (1) game (1) gargantia (2) Giant (9) gifuu (1) gin (1) gintama (1) Guardians of the Galaxi (1) Gundam (4) hana (2) hataraku (2) (1) horizon (1) Hyakka (3) indavideó (8) Indestructible Hulk (1) játék (1) józsef (1) Justice League (1) kazoku (1) Killing (9) kings (1) kitakubu (1) kyoukaisenjo (1) kyu (5) lab (1) latinovits (1) legjobb (1) life (1) live (2) love (1) majestic (2) manga (3) Marvel (1) Megadere (2) microsoft (1) MSIGLOO (3) music (1) night (1) no (5) nyár (2) of (1) on (3) one (1) ore (3) oregairu (1) oreimo (2) photokano (2) piece (1) prince (2) ps4 (1) railroad (1) ro (5) robo (1) rts (1) Ryouran (3) saji (1) scissors (1) servant (1) service (1) shoujo (1) shounen (1) slice (1) sony (1) stats (1) Suicide Squad (1) szezon (2) születésnap (1) születésnapomra (1) tail (1) tavasz (1) the (1) The Flash (1) titan (2) to (2) Valvrave (2) vers (1) watamote (1) xbone (1) yahari (3) zene (2) zoltán (1) Címkefelhő

2013.07.29. 19:00 LasDen

Kurta meleg van...

Mivel éppen tombol a nyár odakünn, ezért úgy gondoltam, hogy írok ide valamit. Viszont az a nagy büdös helyzet, hogy lövésem nincs miről. Plusz kajás vagyok, szóval nem hiszem, hogy hosszú lesz. Nah, eszembejutott. Tegnap este (hajnali 5-kor, seems legit), ahogy bedőltem az ágyba és semmit nem akartam nézni, eszembe jutott, hogy mi lenne, ha magamról írnék. Persze tudom én, hogy senki nem kíváncsi rám...bezzeg ha csaj lennék, mindenki itt lógna, hogy "fhúú de jó vagy"... Szóval ki vagyok én? Egy köcsög! Na jó, nem. De. Az vagyok, kivéve mikor nem, mert előfordul. Lényeg, hogy egyenes vagyok és egyenesen belemondom a pofidba, ha arról van szó. De ez nem lényeg. Koromat tekintve már több, mint 1 hónapja 24 éves vagyok. Ez idő alatt már láttam mindent, amit látni lehetett. Se többet, se kevesebbet. Ami a legérdekesebb bennem (és talán a legszomorúbb, hogy ennél érdekesebb nincs, de ez egy másik téma. ha jók lesztek, egyszer majd...), hogy a klasszikus értelemben nem tudok angolul (mi az, hogy klasszikus értelemben? és milyen az? miért írok olyat, amit nem tudok??? bullshit). Ismerek egy rakás angol szót (és egy másik rakást meg nem, vagy csak szimplán elfelejtem, who knows) és valamelyik évben tanult mondat szerkesztési sémák még ottan vannak a fejemben, de nekem alapvetően lövésem sincs mit hogyan kell csinálni. Ismerek pár jelen-múlt-jövő idejű igézést vagy mi a halál az. Mint a befejezett múlt (ilyen fosch nevet bakker) meg ilyenek (többet nem is tudok megnevezni. so cool!). Szóval mondani kell valamit és csettintésre tudom, hogy ezt kell mondani. 80% hogy nem teljesen tökéletes, de eddig nem volt panasz rá. Bár egyetlen minsuz, hogy szóvan nem sok lehetőségem volt beszélgetni, így az below avarage...az írás, olvasás közel tökéletes. Főleg, ha még szókincsem is lenne...

Igazából ennyi. Nincs mit beszélni rólam...unatkozom...kajás vagyok...elkéne menni boltba. faszom a melegbe...Fordítani is kéne. De meleg van. És még a lábam is viszket...Miért? Aaah...

Szólj hozzá!

Címkék: én bullshit


A bejegyzés trackback címe:

https://lasdensub.blog.hu/api/trackback/id/tr385432543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása